Publisert 24.09.2017

I møtet er det du som er varemerket

Alt for mange mennesker går på jobb hver dag, helt anonyme, uten å tenke på de personlige møtene som finner sted i løpet av en dag.

De skal være bedriftens varemerke byggere. Firmaets ansikt utad… Det er få grunner, om noen, til å ikke la din merkevare, din logo, delta i møtet. Den du treffer skal ikke måtte myse på visittkortet for å minne seg selv på hva og hvem du representerer. Du skal ha all fokus på deg.

Om du bygger en tydelig profil i møtet, vil ditt firma bli oppfattet sterkere, mer stolt og mer profesjonelt. Dette vil igjen påvirke din egen oppførsel og utfallet i møtet.

Vi i Totalprofil pleier å si at vi kan varemerkekalibrerer din bedrift. Med det mener vi at vi jobber med våre kunder til å finne måter å få ansatte og varemerke til å fungere og samhandle i alle situasjoner der hvor møter mellom mennesker oppstår – og det er mer enn du kanskje tror.

Vi jobber med små bedrifter, og med store selskaper – i alle bransjer. Uansett størrelse, resurser og marked.Vi vil bidra til å skape en merkevare, en tilstedeværelse som er skreddersydd til våre kunders realitet og aktiviteter.

Det finnes ingen standardløsninger for merkevarekalibrering av din virksomhet. Alle skal føre seg komfortable med å være sitt varemerke, som i praksis betyr forskjellige profilløsninger for personer i samme selskap. Det er egentlig ikke uvanlig at ulike personlige preferanser styrer hvordan man er kledd i arbeid til ulike oppgaver.

 

TOP