Publisert 24.09.2017

Reklame i hverdagen

Reklameprodukter har tradisjonelt vært ganske enkle og av «lav økonomisk verdi» men prisen er ikke lenger tidligste definisjonen.

Når, hvor og hvordan?

Reklameprodukter eller «giveaways» gis ofte bort til et hverdagslig sammenheng der man vi spre sitt varemerke på produkter som mennesker vil bruke daglig. Det kan feks være en enkel kundevognmynt, eller tekstilprodukter som lue og jakke eller en koffert. I alle tilfellene finnes det en tydelig nytte hos brukeren.


Tilpasset budskapet

Valget av produktet bør styres av sammenhengen og timing, som budskapet. Man kan ha året-rundt-produkter som penner og powerbanks som basis i sin profilkolleksjon, man man kan også ta frem produkter som er tilpasset et visst budskap, etter sesong.

Om produktet og budskapet samsvarer så løfter den naturligvis varemerket i sin helhet.


Uendelige muligheter

Vi ser faktisk muligheter til å forsterke varemerket ved ulike event og møtesituasjoner med hjelp av reklameprodukter. Det krever dog både en visjon og en plan, men det er slik vi kan hjelpe deg.

TOP